OÜ Resido on huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega. Probleemide ilmnemisel palume Teil koheselt võtta meiega ühendust telefonil +372 56 55 048 või e-posti aadressil resido@resido.ee. Reageerime paari tööpäeva jooksul!
Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.
Käesolevad tingimused kehtivad OÜ Resido ja kõigi isikute vahel OÜ Resido e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Samuti reguleerivad OÜ Resido vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.
Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.
TOODETE VALIMINE
1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.
2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.
3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.
4. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
5. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
6. Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
7. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.
TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE
Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu:
1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Peale andmete sisestamist, palun kindlasti salvestada andmed enne transpordiviisi valimist.
2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
3. Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva pakiautomaati või postkontorisse, Itella SmartPost, või "tulen ise järele“ . Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada.
Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.
Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.
Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
Valige makseviis. Tasuda on võimalik kahel viisil „Maksa ülekandega“ või sooritada makse pangalinkide kaudu.
Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.
TASUMINE ÜLEKANDEGA
1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie pankade arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse kood!
2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.
TASUMINE PANGALINGI KAUDU
1. Maksmiseks kasutage Montonio maksemoodulit. Moodulis on võimalik tasuda „Swedbank“, „SEB“, "LHV" , "Nordea" , "Danske" ja "Krediidipanga" linkide kaudu.
2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.
Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.
Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.
KAUBA KOHALE TOIMETAMINE
Postitame Teie tellitud kauba hiljemalt järgmisel tööpäeval ostusumma laekumisest meie arveldusarvele. Seejärel toimetab kauba Teieni teenusepakkuja, kelle teenuse paki kohaletoimetamiseks valisid. Tellimuse väljastame teile üldjuhul Omniva või SmartPOSTiga. Suuremõõdulisemate toodete puhul saadame Teile kauba kulleriga.
Erandjuhtudel võib kauba postitamine võtta rohkem aega, sellisel juhul teavitame Ostjat sellest eraldi telefoni või e-kirja teel.
Vastavalt Teie poolt valitud transpordiviisile võib kaupade transport peale postitamist võtta aega järgmiselt:
SmartPOST pakiautomaat - Kaup jõuab Teieni SmartPosti pakiautomaadi kaudu vastavalt SmartPosti tarneaegadele, üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Paki saabumisel SmartPOST pakiautomaati, saadetakse Ostjale SMS-teade paki saabumise kohta koos pakiautomaadi uksekoodiga. Uksekoodi sisestamisel pakiautomaadi arvutisse avaneb pakki sisaldava kapi uks. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Ärge kustutage turvakoodi oma telefonimälust enne, kui 14-päevane tagastusõiguse periood on möödunud – kauba tagastamisel saate kasutada sama pakiautomaati sama koodi alusel.
Omniva pakiautomaat - Kaup jõuab Teieni SmartPosti pakiautomaadi kaudu vastavalt SmartPosti tarneaegadele, üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Saaremaale jõuavad pakid ülejärgmisel tööpäeval, Hiiumaale 3 korda nädalas. Paki saabumisel Omniva pakiautomaati saadetakse Ostja mobiiltelefonile SMS-teade ning isiklik uksekood. Kood tuleb sisesta pakiautomaati ning seejärel avaneb kapp Ostjale saadetud pakiga. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest.
Kulleriga – Kaup jõuab Teieni üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimust edastades arvestage palun pakkide kättetoimetamise aegadega, mis on tööpäevadel 9:00-17:00ni. Kui Te olete sel ajal tööl, märkige Saaja andmetesse töökoha aadress, et tagada kauba kiire ja tõrgeteta kättetoimetamine.
Tasuta kohaletoimetamine – Ostust alates 29 €, on ostu kohaletoimetamine Teile tasuta.
GARANTII JA TAGASTAMINE
Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.
PRIVAATSUS
Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.